N
Hej. Jag kan inte få upp stprlekstabellen.Om foten är 18,5cm.. vilken storlek ska ja köpa?
Traduire 0
1 commentaires Marque:
Section:
Type d'usage:
Catégorie:
Couleur:
Forme:
Matériau extérieur:
Semelle:
Détails:
Numéro d'article:
Vous pouvez sélectionner plusieurs options
Se connecter
Sveiki! Norėdami tęsti, įveskite vartotojo vardą ir slaptažodį.
Get instructions sent to this email that explain how to reset your password
Un e-mail a été envoyé avec les instructions pour réinitialiser votre mot de passe.
Signaler un article
Effacer
Bulletin
Hejsan svejsan Nellie och vad skoj att du frågar här på sajten! Vinterskor brukar man använda lite längre, och ha lite större plats i. Därför rekommenderar vi att du väljer storlek 30 - då har du en växtmån på cirka 1,5 cm.

Traduire